رشته هنر در ترکیه و پذیرش بدون آزمون در آن

پذیرش بدون آزمون در رشته هنر در ترکیه

پذیرش بدون آزمون در رشته هنر در ترکیه

 دانشجویان مهاجر ایرانی همواره در پی یافتن روشی برای ورود به دانشگاه های ترکیه از طریق آسان ترین روش ها بوده اند. همان طور که می دانید، تعداد دانشجویان ایرانی در کشور ترکیه، روز به روز در حال افزایش می باشد. در راستای این مسئله نیز کشور ترکیه در تلاش است تا بتواند بهترین پذیرش ممکن را از دانشجویان ایرانی داشته باشد. یکی از رشته هایی که افراد ایرانی بسیار زیادی علاقه دارند تا در آن تحصیل کنند، رشته هنر می باشد. اما ایرانیان علاقه دارند تا از شرایط پذیرش بدون آزمون رشته هنر در ترکیه بهره مند شوند. لازم به ذکر است کشور ترکیه شرایطی را تحت عنوان پذیرش بدون آزمون فراهم کرده است.

در سال های اخیر موسسات مهاجرتی در تلاش بوده اند تا با شرح روش پذیرش بدون آزمون رشته هنر در ترکیه، سبب موفقیت دانشجویان در حین پذیرش شوند. امروزه نیز بسیاری از مراکز به طور کامل به انجام مراحل و فرآیند پذیرش دانشجویان ایرانی در کشور ترکیه می پردازند. اما قبل از هر چیزی نیاز است تا اطلاعات لازم را در رابطه با تحصیل رشته هنر در ترکیه داشته باشید. قطعا شما می توانید با داشتن آشنایی بیشتر با نحوه پذیرش بدون آزمون، به بهترین شکل در دانشگاه های ترکیه تحصیل کنید.

پذیرش رشته هنر در ترکیه

چرا پذیرش بدون کنکور برای تحصیل در رشته هنر؟

یکی از سوالات رایج بسیاری از مردم کشورمان این مسئله بوده که چرا به پذیرش بدون کنکور برای تحصیل رشته هنر در ترکیه بپردازند. به طور کلی پذیرش بدون کنکور از مزایای فوق العاده تری بهره مند بوده که یکی از آن ها، شرکت نکردن در آزمون یوس می باشد. آزمون یوس به عنوان یکی از آزمون های لازم برای ورود به دانشگاه های ترکیه شناخته می شود. به همین منظور نیز بسیاری از افراد علاقه ندارند تا در این آزمون برای ورود به دانشگاه های ترکیه شرکت نمایند. نیاز است که بدانید، هزینه یادگیری آزمون یوس در کشور ایران معادل مبالغ سنگینی می باشد. در کشور ترکیه نیز آموزش هایی برای آزمون یوس ارائه می شود که به پول ایرانی بسیار زیاد است.

با وجود این شرایط افراد متقاضی برای تحصیل رشته هنر در ترکیه تصمیم می گیرند تا از پذیرش بدون آزمون برای تحصیل خود استفاده نمایند. نیاز است که بدانید، برای شرکت در این آزمون ها باید تسلط کافی بر روی زبان ترکی را داشته باشید. این آزمون به زبان ترکی ارائه می شود و شما ملزم هستید تا آشنایی لازم را با این زبان داشته باشید. اما در پذیرش بدون آزمون، هیچ نیازی به تسلط بر زبان های ترکی نمی باشد. بلکه شما می توانید در آینده نسبت به شرکت در کلاس های زبان ترکی و انگلیسی به صورت فشرده شرکت نمایید. شرکت های مهاجرتی در این رابطه کمک های زیادی را به شما خواهند کرد.

رشته هنر در ترکیه

قطعا یکی از بهترین کشور ها برای تحصیل در رشته هنر، ترکیه می باشد. این کشور به دلیل داشتن فرهنگ فوق العاده و همچنین تاریخی کهن و بی نظیر، به عنوان محل مناسبی برای تحصیل در رشته هنر شناخته می شود. اگر در کوچه و بازار های کشور ترکیه قدم زده باشید، قطعا شاهد هنر اصیل و سازه های قدیمی و فوق العاده این کشور خواهید شد. بنابراین می توان دریافت که دولت ترکیه اهمیت ویژه ای را برای دانشجویان هنر و برای رشته هنر قائل می باشد. شرایط در دانشگاه های کشور ترکیه نیز به همین شکل بوده و دانشگاه های مخصوصی برای تحصیل رشته هنر در ترکیه در نظر گرفته شده است.

دانشگاه های هنر کشور ترکیه دارای اعتبار لازم در این زمینه هستند و می توانند مدارک معتبری را برای آینده درخشان شما ارائه دهند. نیاز است که بدانید، هزینه تحصیل رشته هنر در ترکیه مانند سایر کشور ها کمی بالا می باشد. لازم به ذکر است که رشته هنر از دروس عملی نیز بهره مند بوده و به همین دلیل نیاز به ساز و کار های بیشتری دارد. بر اساس آمار های منتشر شده، هزینه تحصیل رشته هنر در ترکیه، در دانشگاه های دولتی بین 500 تا 5000 لیر باید پرداخت نمایید. در دانشگاه های خصوصی این کشور نیز باید معادل مبلغ حداقل 30000 لیر را پرداخت نمایید. اما برخی اوقات دانشگاه های ترکیه با شناسایی دانشجویان ممتاز و برتر، نسبت به بورسیه تحصیلی آن ها اقدام می کنند. بنابراین اگر در تحصیل خود موفق باشید، نگرانی از بابت شهریه نداشته باشید.

پذیرش بدون آزمون دانشگاه های ترکیه

دانشگاه های برتر کشور ترکیه برای تحصیل رشته هنر در ترکیه

پذیرش در دانشگاه های ترکیه به وسیله موسسات مهاجرتی معتبر بسیار راحت می باشد. در رابطه با رشته هنر نیز دانشگاه های برجسته ای مانند دانشگاه مارمارا، یلدیز و معمار سینان وجود دارند. این دانشگاه ها در شهر استانبول کشور ترکیه ساخته شده اند. دانشگاه های آیدین، آرل، بیلگی، هالیچ، دویوس و … نیز جزو گزینه هایی هستند که به عنوان دانشگاه های خصوصی برای تحصیل در رشته هنر شناخته می شوند. توجه داشته باشید که دانشگاه های خصوصی ترکیه، پذیرش بدون آزمون را نیز در اختیار دارند. اما در میان دانشگاه های دولتی کشور ترکیه، مراکز کمتری به پذیرش بدون آزمون می پردازند. این مسئله بدین معناست که شما برای پذیرش بدون آزمون رشته هنر در دانشگاه های خصوصی، شانس بیشتری را در اختیار دارید. توجه داشته باشید که برای تحصیل خود نیاز به یک تیم کمک کننده دارید که در این شرایط موسسات مهاجرتی می توانند بیشترین کمک را به شما کنند.

دانشگاه های هنر ترکیه

جمع بندی

در سال های اخیر مراکز و مجموعه های زیادی در سراسر کشور ایران تاسیس شده اند که شرایط لازم را برای تحصیل رشته هنر در ترکیه فراهم ساخته اند. شما می توانید با تکیه بر اعتبار برخی از این مراکز مانند موسسه سایا، به راحتی نسبت به اخذ پذیرش بدون آزمون رشته هنر اقدام نمایید. برای انجام مراحل مهاجرت تحصیلی خود نیاز است تا از مشاورین مجموعه سایا مشاوره بگیرید و با توجه به شرایط خود، نسبت به اخذ پذیرش اقدام نمایید. کارشناسان ما در تلاش هستند تا با ارائه اطلاعات لازم به صورت شبانه روزی، تاثیر مستقیمی را در کیفیت مهاجرت تحصیلی شما داشته باشند. شما نیز می توانید با اطمینان به مجموعه ما، به راحتی از خدمات و امکانات مجموعه سایا بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + شش =

اینستاگرم واتس آپ واتس آپ تلگرام
برای دیدن صفحاتی که به دنبال آن هستید شروع به تایپ کنید.
advanced-floating-content-close-btn
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من