اقامت آسان در ترکیه و راه‌های اخذ آن

اخذ اقامت آسان در ترکیه با مجموعه مهاجرتی سایاگروپ

راه‌های اخذ اقامت آسان در ترکیه

 در سال های اخیر مردم کشور ایران به دلیل شرایط نامطلوب اقتصادی و سیاسی کشور ایران، قصد مهاجرت به کشور های دیگر را دارند. با وجود این شرایط کشور های مختلف بسیار زیادی وجود دارند که به عنوان گزینه مناسبی برای مهاجرت شناخته می شوند. یکی از کشور های مناسب برای مهاجرت که ارتباط خوبی را با کشور ایران دارد، ترکیه می باشد. کشور ترکیه با داشتن شرایط لازم برای مهاجرت به عنوان یکی از برترین گزینه های ممکن شناخته شده که بسیاری از مردم علاقه دارند تا به آن مهاجرت کنند. در همین راستا نیز این کشور راه هایی را برای اخذ اقامت فراهم کرده تا مردم کشورمان بتوانند به راحتی نسبت به دریافت اقامت خود اقدام نمایند.

در سال های اخیر مراکز و مجموعه های زیادی به منظور گرفتن اقامت آسان در ترکیه تاسیس شده اند تا شرایط لازم را برای سفر شما فراهم سازند. شما می توانید با اعتماد به این مراکز به راحتی مراحل مربوط به دریافت اقامت خود را در کمترین زمان انجام دهید. اما قبل از هر چیزی نیاز است تا آشنایی لازم را با روش های اخذ اقامت آسان در ترکیه داشته باشید. قطعا با این شرایط می توانید به شکل بهتری نسبت به مهاجرت خود به کشور ترکیه اقدام نمایید. توجه داشته باشید که کسب اطلاعات لازم در این زمینه، تاثیر مستقیمی را در کیفیت مهاجرت شما خواهد داشت.

اخذ اقامت در کشور ترکیه

اقامت کوتاه مدت یا بلند مدت کشور ترکیه

یکی از روش های اخذ اقامت آسان در ترکیه، استفاده از اقامت کوتاه مدت این کشور می باشد که معمولا یکساله می باشد. این اقامت موقتی بوده و در صورتی که شما در میان واجدین شرایط برای دریافت اقامت کوتاه مدت باشید، تمدید خواهد شد. توجه داشته باشید که اقامت کوتاه مدت کشور ترکیه تنها به برخی از مهاجران ارائه خواهد شد. افرادی که قصد فعالیت در عرصه های تحصیلی، کار و گردشگری را داشته باشند، می توانند به راحتی از اقامت کوتاه مدت ترکیه بهره مند شوند. برای مثال شما می توانید برای اخذ اقامت آسان در ترکیه به خرید یا اجاره ملک بپردازید. این روش به عنوان یکی از روش های متداول برای اخذ اقامت کوتاه مدت کشور ترکیه شناخته می شود.

اما در جبهه مقابل برای گرفتن اقامت بلند مدت نیاز است تا در سال های گذشته از اقامت کوتاه مدت کشور ترکیه استفاده کرده باشید. چرا که در غیر این صورت شما در میان واجدین شرایط برای اخذ اقامت بلند مدت ترکیه نخواهید بود. اقامت های بلند مدت کشور ترکیه اغلب از طریق ازدواج یا خرید املاک به متقاضیان ارائه خواهد شد. این دو روش به عنوان روش های کاربردی و فوق العاده برای اخذ اقامت آسان در ترکیه شناخته می شوند. توجه داشته باشید که اتباع خارجی در ترکیه برای کسب اقامت بلند مدت باید 8 سال اقامت کوتاه مدت ترکیه را دریافت کرده باشند. لازم به ذکر است که برای این افراد شرایط خاصی در نظر گرفته شده که شما نیاز به رعایت آن ها دارید.

اقامت ترکیه را به وسیله تحصیل به دست آورید

اقامت ترکیه را از طریق خرید املاک به دست آورید

یکی از روش های اخذ اقامت آسان در ترکیه که بسیاری از مردم کشور ایران نیز به استفاده از آن می پردازند، اخذ اقامت به وسیله خرید املاک می باشد. توجه داشته باشید که سیستم های مربوط به اجاره و فروش ملک در ترکیه از قوانین خاصی پیروی می کنند. بسیاری از مردم کشور ایران با قوانین مربوط به اجاره و خرید خانه در ترکیه آشنا نیستند. بنابراین پیشنهاد می کنیم تا با استفاده از یک مشاور مجرب و فوق حرفه ای در این زمینه، از کلاهبرداری های مختلف جلوگیری نمایید. توجه داشته باشید که شما می توانید با خرید املاک در ترکیه، آن را اجاره دهید و از این طریق اقامت این کشور را به همراه کسب درآمد به دست آورید.

اخذ اقامت آسان در ترکیه از طریق تحصیل

بسیاری از مردم کشورمان برای گرفتن اقامت آسان در ترکیه دست به تحصیل در کشور ترکیه می زنند. این روش به عنوان یکی از روش های فوق العاده و بی نظیر شناخته شده که به وسیله آن می تواند به راحتی اقامت این کشور را به دست آورد. لازم به ذکر است که شما در این روش مهاجرتی نیاز به  تحصیل در دانشگاه ها و حضور در این مراکز آموزشی ندارید. شما برای اخد اقامت ترکیه از طریق تحصیل، تنها نیاز دارید تا به پرداخت شهریه های در نظر گرفته شده این مراکز بپردازید.

اخذ اقامت به وسیله ثبت شرکت

یکی دیگر از روش های اخذ اقامت آسان در ترکیه، ثبت شرکت می باشد که این روش بیشتر برای مدیران کسب و کار های مختلف مناسب است. در واقع کشور ترکیه قوانین مختلفی را برای ثبت شرکت در ترکیه در نظر گرفته که شما باید با این قوانین آشنایی داشته باشید. توجه داشته باشید که این روش کمی پیچیده تر و سخت تر از سایر روش های اخذ اقامت می باشد. بنابراین اگر شرایط لازم را برای دریافت اقامت ترکیه از طریق روش های دیگر دارید، پیشنهاد می کنیم تا از روش های دیگر استفاده نمایید. البته نیاز است که بدانید، در کنار قوانین سخت در نظر گرفته شده، شما به وسیله این روش می توانید در مدت هفت الی ده روز به اخذ اقامت خود بپردازید.

اخذ اقامت ترکیه در کمترین زمان

اقامت آسان در ترکیه از طریق کار

یکی دیگر از روش های اخذ اقامت آسان در ترکیه، از طریق کار می باشد. شما می توانید به وسیله حرفه و اشتغالی که در اختیار دارید، به راحتی نسبت به اخذ اقامت خود در کشور ترکیه اقدام نمایید. البته در نظر داشته باشید که کشور ترکیه در این زمینه نیز شرایط و قوانین مختلفی را در نظر گرفته است.

جمع بندی

در سال های اخیر مجموعه های معتبری مانند سایا به منظور کوتاه کردن فرآیند اخذ اقامت آسان در ترکیه تاسیس شده اند. سایا توانسته است در این بین با داشتن کارشناسان و مشاورین فوق حرفه ای در این زمینه، محبوبیت بیشتری را در نزد مردم کشورمان کسب کند. شما نیز می توانید برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با اخذ اقامت ترکیه و روش های دریافت آن، تنها با مشاورین مجموعه سایا ارتباط بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

اینستاگرم واتس آپ واتس آپ تلگرام
برای دیدن صفحاتی که به دنبال آن هستید شروع به تایپ کنید.
advanced-floating-content-close-btn
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من